Wednesday, May 30, 2012

Noen bilder fra et herlig utdrikningslag

I helgen var jeg i det aller første utdrikningslaget jeg har vært på noen gang. Det var til en av de fantastiske jentene hjemme i Stavanger - og fy søren så gøy det var. Både selve dagen, og dagene i forveien - for det måtte jo være helt hemmelig at jeg kom hjem til Stavanger dagene i forveien av det hele. Derfor gikk jeg i skjul i flere dager i leiligheten til Nina, mens de holdt meg oppdatert på hvor i byen jeg ikke kunne være til enhver tid.  

Over til selve dagen, det er jo egentlig litt sånn at det som skjer i utdrikningslag, det blir der det har skjedd, men her er i alle fall noen små glimt som kan være med og vitne om hvor gøy vi hadde det: 




Og resten, det er nødt til å forbli intern historie




________________



No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten