Monday, May 27, 2013

2,5 måned igjen

Nå er det bare to og en halv måned igjen før jeg begynner i min aller første fulltidsjobb, turen går tilbake til favorittstedet mitt; Stavanger. Det er jo ikke lenge igjen, og jeg har begynt dagdrømmingen om hvordan jeg tror det blir for lengst. Jeg vet jo ikke hvordan det blir å skulle bli voksen og ansvarlig og slikt, men jeg er overbevist om at det kommer til å bli bra.

På rommet mitt står dessuten denne og venter på å bli brukt og jeg gleder meg:


Nå er det kanskje noen kloke hoder som skjønner hvor jeg skal begynne også. 



______________



1 comment:

Anonymous said...

Why viewеrs still uѕe to гeаԁ neωs pаpers whеn in
this tеchnologіcal world all is аcceѕsiblе on ωeb?


Мy blog :: resistor color code Calculator

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten