Wednesday, May 15, 2013

Ny adresse: Norge

Fy søren, jeg er hjemme igjen. Etter å ha vært på reise i en uke etter å ha flyttet fra India, er jeg nå tilbake i Norge, godt plassert i sofaen hos mamma og pappa. Søvn, tømming av kofferter, biff til middag, surfing på nettsider jeg ikke har hatt tilgang til på et år... Det er kjempe deilig. Og skikkelig trist. Det tikker inn meldinger om hendelser jeg går glipp av, fra venner jeg ikke vet om jeg ser igjen. Herregud, jeg er jo bare nødt til å se dem igjen. Først må bare livet komme igang her. 

Da jeg skulle reise fra Mumbai, ble jeg fulgt av Sudharshan, Priya og Abhimanyu, som alle syntes det var innmari morsomt at jeg hadde vært så "flink" til å pakke. Selv syntes jeg ikke jeg hadde gjort en alt for dårlig jobb, det var tross alt mulig å lukke både kofferten og bagene. Uansett var det utrolig hyggelig og trist å si ha det til dem da innsjekkingen begynte. Skulle ønske jeg kunne tatt dem med meg hjem alle fire. 



Så ille var det vel ikke?


_____________


1 comment:

Sara said...

jeg syns du har vært kjempeflink til å pakke jeg! Velkommen hjem :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten