Monday, May 23, 2011

the bachelorettes

Helene og jeg isolerer oss herved fra omverdenen, for å skrive bacheloroppgave og muligens drikke litt vin noen dager. Vi kan antageligvis bare nåes gjennom et fåtalls sosiale medier, pr telefon eller røyksignaler -dersom det er noe skikkelig alvorlig.

Vi har nemlig funnet ut at vi har et problem: vi er for sosiale på skolen. Det har vi konkludert med basert på følgende funn:

1. I dag fikk vi høre at vi er den gjengen som går og holder alle andre med selskap gjennom dørene til grupperommene på skolen.
2. Veiledning til oppgaven i dag:
Håkon: Hvordan går det med oppgaven da?
Helene og jeg: Joda, det går kjempe bra! Vi har skikkelig troen på denne oppgaven altså.
Håkon: Så bra da. Dere har kommet langt med skrivingen da?
Helene og jeg: Veeel... Vi har ikke skrevet den ennå, men vi har snakket mye om den!

9.juni skal den leveres. I dag er det 23.mai. Så da var det vel på tide å innse realitetene, vi må begynne å skrive. Nå.

Nå....




PS: Hvis du leser dette: send mer penger



_________

2 comments:

Monica Jensen said...

Takk for en utrolig koselig kommentar. Sånne kommentarer gjør det EKSTRA KOS å blogge. Nå ble jeg faktisk veldig glad :)

Lykke til :)

Karen Marie said...

Så bra! Velfortjent, jeg druknet jo nesten da jeg satt og leste :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten