Friday, May 27, 2011

Jeg skriver bachelor, hva er din unnskyldning?

Det er nesten litt fascinerende hvor mye man får gjort i eksamensperioden. Selv det å tørke støv under hårsprayen som står oppå tørketrommelen virket utrolig viktig å få gjort i dag tidlig. Jeg har nå kommet meg opp på skolen, og har gjort utrolig mye bra, blant annet preket Guds budskap om å bruke riktig prevensjon (som jeg visstnok ikke får uttale meg om lenger), jeg har tatt igjen mye av det tapte med gamle kjente i administrasjonen, printet ut alle papirene som skal være med i søknaden til Berlin som må sendes nå hvert øyeblikk - og ikke minst: drukket fjorten (sikkert) kopper kaffe. Siden jeg jo har vært så frisk og fin i det siste, syntes jeg liksom det var en god ide da.

I går fikk jeg plutselig tilgang på uendelig mye spennende på TV2sumo av en fantastisk herremann jeg kjenner, mot at jeg ikke logget meg på samtidig som en eller annen engelsk fotballkamp. Aner ikke når den går jeg da, så jeg tok sjansen på at det ikke var i går og jeg fikk sett samtidlige episoder som lå ute av Frustrerte Fruer og The Good Wife. Livet er med andre ord ganske bra akkurat nå.


Har funnet meg et lite hi å gjemme meg i: BIS-kontoret på skolen. En fantastisk anledning til å knytte viktige kontakter videre i livet. Og å snakke om viktige ting som... "Hvor langt har du egentlig kommet med oppgaven nå?" Sånne folk blir sendt ut igjen med en gang.

Hard lesing om hvor viktig det er å fokusere og fordele ansvar så ting blir gjort. Jada...

Søknaden til Berlin, som skal bli utfyllt og fin hvert øyeblikk


Nå har jeg vært på skolen en evighet, og vurderer å gå hjem for å unne meg en ny episode av, ja, skal vi se... Criminal Minds i kveld kanskje? Ja takk, akkurat passe hjernedødt til at det er god nok grunn til ikke å skrive en liten stund. 

Ha en fin helg imens!
___________



No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten