Monday, May 30, 2011

En shopoholikers mareritt...

Frem til juli, eller hele sommeren, eller bare frem til fellesferien. Det dukker opp overalt. Plutselig vriker det som alle nettbutikkene i hele verden har gratis frakt, og jeg har ingen penger å handle for. I juni kommer det ikke stipend heller, så det går ikke an å trøste seg med at det kommer til å gå fint om et par uker. Og hva skjer? Jeg har selvfølgelig lyst på, nei jeg mener, jeg trenger alt mulig!

Det hadde vært veldig praktisk med de nye skoene jeg så hos Nelly, de hadde passet perfekt med den kjolen jeg så hos Forever21. Den ene hårsprayen min er i ferd med å gå tom, og herregud for en krise det hadde blitt om jeg gikk tom for mineralpudder uten å ha en i backup. Jeg tror kanskje jeg trenger hjelp eller noe, for plutselig virker ikke sparekontoen så hellig som den pleier. Hva skal jeg gjøre da?
Sitte her i hele evigheten?





__________

2 comments:

Ingrid Jeanette Lomeland said...

hoho..benyttet meg av den frie frakten hos blivakker.no her om dagen og fikk pakken min idag ^^

Karen Marie said...

Ah, snakker om å ha ordnet seg bra! Kjenner hele meg har det vondt når jeg ser annonsene nå :p sjakktrekk å legge det ut bloggen i tillegg....

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten