Thursday, May 26, 2011

This is zo nice...

Tilbake fra hytteisolasjon med Helene, full av røde prikker på magen, og uten mulighet til å bevege meg noe sted uten å måtte løpe hjem igjen. Våknet på hytta til Helene i går med utrolig vondt i magen, og tilbragte neste natt hengende over doskålen. Aner ikke hva jeg har fått i meg, men noe har jeg reagert på, og det bør være noe jeg ikke trenger i det daglige. Håper jeg.Vi fikk i alle fall gjort masse bra med bacheloren før den tid, men i dag er dette så godt som det første jeg egentlig har klart å skrive sammenhengende.

Med oss hjem fra hytteturen har vi nå nesten alt vi må ha av tekst før drøftningen skal skrives, og det er ganske fantastisk å se lyset i enden av tunnelen, sånn nesten i alle fall. Jeg håper Helene tilgir meg for verdens mest uproduktive dag, så får jeg ta fått på disse her nå:




_________

3 comments:

Sara said...

stakkar deg! god bedring, og lykke til videre med lesing og skriving!

Maria said...

God bedring, honey! Høres ikke noe gøy ut. Og lykke til med resten av oppgaven! Dere er flinke:)

Karen Marie said...

Takk for det dere to, heldigvis gikk det raskt over igjen :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten