Monday, May 16, 2011

Sønner av Norge

Denne helgen hadde vi årets siste styremøte med sentralledelsen. Møtet ble avholdt i Trondheim, noe som var utrolig kjekt - fordi akkurat denne helgen hadde Sønner av Norge kick-off der oppe. Det kunne vi jo ikke gå glipp av!

Sønner av Norge er egentlig to gutter som planlegger å ro over Atlanterhavet nå til vinteren, og de er i full gang med både trening og all ordningen som skal til for å få det til. Atlanterhavet er langt altså! Det de er i ferd med å begi seg ut på er utrolig imponerende, og det setter virkelig ting litt i perspektiv å se hvordan noen kan vie så mye tid og energi på noe slikt. Skulle ønske jeg turte det selv! På festen på fredag fortalte de mer om hva de egentlig er i ferd med å begi seg ut på og til slutt avduket de båten de skal avgårde med og døpte den. Kjempe kult å være med på!

Jeg har stjålet noen av bildene fra albumet deres på facebook, så jeg håper ikke de skyter meg nå. Her er i alle fall noen glimt fra herligheten:



Reisen er jo på mange måter allerede igang, men de setter avgårde over Atlanterhavet nå i desember. Selv om de skal ro uten særlig kontakt med omverdenen, har de lovt å legge ut bilder og blogge litt underveis, så det blir spennende.Gleder meg til å følge med på hvordan de klarer det!

Hvis du vil lese mer om hva Emil og Trond er i ferd med å begi seg ut på, kan du enten søke opp facebook-gruppen deres, eller gå inn på http://sonneravnorge.no/



__________



No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten