Friday, May 13, 2011

Nå er det sommer nå!

Jeg kom nettopp inn i gangen hjemme og innså at det har blitt sommer nesten uten at jeg har lagt merke til det. Vet ikke hvordan det kan ha gått meg så hus forbi, men da plutselig var det jo bare helt tydelig. Dette er bevisene mine:

 Skohylla mi har plutselig blitt full av sommersko!

Mitt daglige "brød" består igjen av piller, nesedråper og pustehjelp mot diverse pollen i luften


Maria og jeg har vært - ute - på byen på Solli Hagen i Oslo


Håvard og jeg drakk verdens største utepils på Aker Brygge.
Det var VARMT å sitte i singlet!


I tradisjon tro rakk jeg å nyte det fine været i ca to/tre dager før en blanding av forkjølelse og eksamensnerver slo inn for fullt. Det er mye jeg gleder meg til ved å bli skikkelig voksen og ha fri til å nyte solen i helger og ettermiddager. Imens får vi satse på at karakterene holder gjennom den siste eksamensperioden her i Stavanger. Jeg fikk nettopp beskjed om at jeg har kommet inn på politisk økonomi på BI Nydalen til høsten også. Gleder meg til å lese brevet som blir sendt fra heimen og hit!

Ha en fin helg!


_________


2 comments:

Sara said...

jeg elsker neglelakken! særlig siden jeg har ny lysegul neglelakk selv, som jeg digger :D

Karen Marie said...

Jeg digger deg!!!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten