Friday, August 10, 2012

Flere fra de siste dagene

Jeg er redd jeg ikke har tid til å oppdatere dere noe særlig akkurat nå, kom nettopp ut fra den tredje eksamenen på to dager, og må komme meg på trening fortere enn svint. Det er relativt vanskelig å få tid til alt sammen, og skal jeg klare å holde på treningsrutinene er jeg nødt til å komme igang asap. Etter det venter innlevering nummer to i løpet av fire dager. Herremann, alle fortalte meg hvor travelt det kom til å bli her, men jeg tror kanskje jeg må ha ignorert dem, eller bare ikke trodd dem. Nå kan jeg skrive under hvor som helst på at det stemmer. 

Vel, i mellomtiden kan dere få noen bilder fra dagene som har gått siden sist:













______________



No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten