Thursday, August 30, 2012

Hjemlengselsdagen

Ting jeg savner hjemmefra:

- jeg savner makrell i tomat til frokost når jeg har det travelt
- jeg savner speilegg
- jeg savner å lage min egen mat
- jeg savner å snakke sjit på norsk
- jeg savner å ha Internett som fungerer godt nok til å snakke på skype
- jeg savner å lukke døren og vite at jeg vil være alene de neste ti minuttene
- jeg savner å sove i syv timer
- jeg savner å ha tid til å gjøre ting ordentlig
- jeg savner dager med bare to forelesninger
- jeg savner å spise brunsj på søndag
- jeg savner å ligne på alle andre
- jeg savner å ha tid til å trene
- jeg savner å kunne gå ute alene på kvelden
- jeg savner å ikke bli dårlig av å spise den samme maten som alle andre kan spise
- jeg savner å gå i shorts
- jeg savner mopsen Leif
- jeg savner jentekvelder med pestokrutonger
- jeg savner at store måltider fikk meg til å tenke at jeg kanskje burde trene, og ikke "bra, nå holder jeg et par dager til"
- jeg savner det nystekte brødet til pappan min
- jeg savner å spise fisk til middag
- jeg savner å drikke vann fra springen
- jeg savner å slippe å forklare hvorfor jeg kommer hjem etter klokken ti
- jeg savner å våkne av min egen vekkerklokke
- jeg savner store kopper med svart kaffe
- jeg savner å spise med kniv og gaffel
- og rå paprika





___________


1 comment:

Sara said...

VELDIG enig i punkt 5... også savner jeg DEG! :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten