Sunday, April 28, 2013

Tour de India #4 - Calcutta





Victoria Memorial

Vi besøkte området i Calcutta der hele Indias gude-idoler ble laget: 



Signaturbroen i Calcutta, byens stolthet

Så tok vi en lettere overfylt båt over Ganges: 


 

Gatelangs i Calcutta:

Indisk chai på tradisjonelt vis; i keramikk-kopp. Smaken blir angivelig desto mer autentisk. På ekte Calcutta-vis skal koppen deretter brukes til å kastes i Ganges, siden den elven ikke er forurenset nok fra før...

Kjør forsiktig, barn leker! I et spor der togene går hvert kvarter... herregud...


Siste kvelden spiste vi et skikkelig herremåltid av Bengalsk mat:


Bilde med hele familien til Sangeeta, de var utrolig hyggelige altså. Det er så mye koseligere å få bo hjemme hos noen når man reiser. 

Og med det, var India touren min over. For en herlig reise. To uker; uendelig mange opplevelser. Åh, jeg får lyst til å reise mer med en gang jeg ser på disse bildene jeg. Hvordan skal det gå den dagen jeg kommer hjem og skal få rutiner igjen?Nå har jeg



____________

1 comment:

Anonymous said...

Hi! I realize this is sort of off-topic however I had
to ask. Does running a well-established blog such as yours require
a lot of work? I am completely new to operating
a blog but I do write in my journal every day.
I'd like to start a blog so I can share my personal experience and views online. Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for brand new aspiring bloggers. Appreciate it!

Also visit my blog post :: vietnam weather

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten