Sunday, August 14, 2011

Bilder fra London #1

Javel. Da har i alle fall jeg vært ute og reist en ukes tid. Hva har du gjort? Neida, jeg skal ikke gni det inn at jeg har "ferie" og du må jobbe Sara. Siden det var opprør i London sentrum, ble på en måte denne ferien litt annerledes enn planlagt også da, men den var definitivt en fantastisk ferie likevel. Ikke at jeg egentlig hadde planlagt så mye, men vi holdt oss stort sett til å gjøre morsomme ting i bydeler vi visste var trygge da. I alle fall frem til vi traff på mr. Wine på onsdagen. Etter det ble vi litt tøffere. Her kommer det noen bilder av litt av det jeg har gjort mens jeg var i London:

Jeg har vært turist, og tatt bilder ved steder man bør ta bilder i London
(Dette er fra den gamle handlegaten i Kingston) 

Jeg har stiftet nye bekjentskaper
(se også: Filmen til Viola)
Sittet langs Themsen og drukket kaffe og vært mer turist

Gått litt langs Themsen også

Laget den tradisjonelle engelske baksten "Vaffel"

Shoppet...
....en del...

Drukket godt og spist god mat med nye og gamle venner

Vært i ekstase over å få sitte forrerst, øverst i en sånn rød toetasjesbuss

Spilt en veldig morsom versjon av "Gjett Hvem"






Flere bilder følger i innlegget under...

______________


2 comments:

Sara said...

du, det var hyggelig av deg ;) Ser stas ut da, jeg ELSKER monsoon!

Karen Marie said...

Mhm, vi gikk forbi Monsoon i Berlin nå, turte ikke å gå inn, for DEN butikken var fantastisk!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten