Sunday, August 14, 2011

Bilder fra London #2

Litt flere bilder fra det jeg har gjort i London denne uken:

Svidd av en del kroner i Camden Market. Loved it!

Vært litt mer turist...

Blitt med Nina på neglesalong og fått fransk manikyr
Mh, det var helt fantastisk!
Hva gir man vel ikke for tretti minutters dulling med hendene?

Vært på musikal. Vi så altså Chicago. Der hadde de fotoforbud, så det er ikke så mye å vise frem sånn i etterkant.

Hvis man tar t-banen til Leicester Square, finnes det et utsalgssted som selger rabatterte billetter til musikalene i London. Det er jo veldig ålreit! Vi fikk våre billetter til halv pris, og plassene var kjempe bra. Pass på at du ikke går til en av de mange "falske" bodene i begynnelsen bare. De har billetter til musikalene, men du risikerer å få plass rett bak søylene eller lignende. Musikal er jo liksom morsomst når man ser scenen da.



Jeg ble litt overrasket over at de advarer mot barn, og ikke hunder i bakgårdene sine i England. Vel, sett fra den andre siden, så var det 11/12-åringer med på opprørene i London mens jeg var der da, så det er kanskje et behov...?

Vi har tatt metroen

Og selvfølgelig vært på Starbucks. Masse masse masse

Jeg stiftet enda flere bekjentskaper

Og shoppet litt til. Jepp, jeg har med fem nye par sko hjem. Elsker hvert eneste par





Ser det ut som om jeg har hatt en bra uke eller? Det har jeg altså.
Tusen takk for en fantastisk uke Nina!

___________

4 comments:

Nina said...

Så masse kjekke bilder! Ser jo ut som om me har hatt det riktig så ålreit! :) Det va kjempekjekt med besøk! Bra at du koste deg, tross opprør og alt! Me må gjenta Mr. wine! du e festlig når du har "dibs" eller... ehh... ;) Va på Barcadia igår igjen! En viss bartender snudde seg raskt vekk når han fikk øye på meg og maren.. I say no more! HaHa ;) xxxx

Maria said...

Ser ut som en helt topp ferie det da, ganske så misunnelig på både England, Starbucks, London-shopping og Chicago-show! Og fine sko btw, likte spesielt det paret i midten! Får vi kanskje se et bilde av litt av den andre shoppingen også? :)

Linn Therese said...

Jeg og så Chicago da jeg var der sist. Kjempekjekt. Kult å bare dra på en spontartur du. Skulle ønske jeg og kunne det, men den gang ei! Her må alt planlegges.. Sukk! Velkommen etter en eller annen gang når du har levd spontanlivet! :D Love u!

Karen Marie said...

Jeg skal se hva jeg får til med bilder Maria, kan love at det er nok av ting å ta bilde av i så fall... ;)

De er helt fantastiske de i midten ja, kjempe gode å gå med også :)

Vel, hvis du noengang får en uke fri, får du bare si ifra hvis du vil ta en tur Linn ;)

Og Nina: jeg treffer på mr. Wine med deg any time!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten