Wednesday, August 31, 2011

Å se fremover og litt bakover samtidig

Det som er så rart med utvikling, er at man aldri helt vet hva det innebærer, før det har skjedd. Det er en måned til jeg flytter nå, og jeg burde jo egentlig ha satt igang med pakkingen allerede. I stedet sitter jeg og ser på bilder fra "gamle dager".

Herremann, som jeg gleder meg til å flytte til Berlin! Jeg tror det kommer til å bli helt fantastisk, men samtidig kjenner jeg at jeg er veldig veldig spent på om det kan måle seg med de siste årene mine i Stavanger. Jeg har hatt det så gøy der borte. Alle vennnene mine, skolen, opplevelsene, kafèene, turene.... Kommer jeg til å bli like stolt av å være en del av det, som jeg har vært av Stavanger?

Det venter sikkert mye nytt og kjempe spennende i Berlin, men kommer det til å være like pent der?

Denne statuen står på torget i Stavanger, og er laget av Arne Vinje Gunnerud.
Navnelikheten? Ingen tilfeldighet
Stavanger - all summered up



______________

3 comments:

Sara said...

du får tenke på de dagene det regner sidelengs og sludder hvert femte minutt... ;)

annikken - osloliv said...

Hmm...her hhar jeg jo vært inne før og nå fant jeg igjen bloggen din! LYKKE til i Berlin!! Jeg har også studert i Tyskaland og det var fint, spennende, annerledes og gøy! Og Berlin cer jo den fineste byen. Skal følg med her!

Karen Marie said...

Hehe, sant det Sara... Så koselig å høre at du er tilbake Annikken :) fingrene krysses i alle mulige retninger for at Tyskland blir bra ja :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten