Sunday, October 03, 2010

Den nye fantastiske jobben min

Nå er det litt over en måned siden jeg begynte i ny jobb, som intervjuleder midt i Stavanger sentrum. Der skal jeg jobbe 1-2 ettermiddager i uken fremover og så langt har det vært både veldig kjekt og veldig lærerikt. Som intervjuleder er jeg med og lager og gjennomfører ulike markedsundersøkelser. I tillegg er jeg leder for opptil seks andre ungdommer som er på jobb samtidig som meg. Siden jeg studerer markedsføring er jo dette topp! Jeg jobber med akkurat det vi lærer om på skolen, og det er veldig kjekt å få følelsen av å få teorien i praksis.

Så hvis dere blir spurt om dere vil være med på en undersøkelse på telefon de kommende månedene, håper jeg dere sier ja, for det kan nemlig være meg som har laget den.



____________


2 comments:

Maria said...

Yay! Hurra for relevant jobb som du trives i:)

Karen Marie said...

Ja! Herlig =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten