Tuesday, October 19, 2010

Say hello to my little friends

Nyoperert og herlig, kom jeg tøff som toget tilbake til Stavanger i går kveld - etter å ha vært hos tannlegen for det som helst er siste gang. Så tøff var jeg faktisk, at jeg ikke dro innom apoteket for å kjøpe smertestillende en gang. Jeg må ha vært passe neddopet på det tidspunktet; "Ingen problemer det, jeg er da godt vant til tannleger etterhvert, jeg trenger bare et par paracet....." 

Jeg har alltid vært skeptisk til å ta smertestillende, men for første gang i mitt liv, ble jeg overlykkelig over å ha medisiner liggende i en liten skuff.  I det jeg skulle begynne å tygge mat igjen i dag, var det som lynet slo ned i hodet mitt. Så hvis du lurer på hvorfor jeg kan virke litt fraværende de neste dagene, er det bare fordi jeg har rotet frem disse i "medisinskapet mitt":




 Jeg har bare to visdomstenner til overs nå, men bortsett fra det, er tanngarden min helt perfekt. Så får jeg håpe jeg ikke blir avhengig av  disse pillene imens.


___________

1 comment:

Sara said...

du er tøff! god bedring <3

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten