Friday, October 15, 2010

Konsert med Kings of Convenience

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en av de herligste konsertene jeg har vært på. I kveld spilte nemlig Kings of Convenience ved Stavanger konserthus, og Morten og jeg var så heldige å få tak i billetter. Gjett om ikke vi følte oss voksne da vi gikk inn der da, pent kledd og med plassbilletter til konsert.

Dessverre var det fotoforbud på konserten, så jeg har ingen bilder derfra. Jeg kan likevel skrive under hvor som helst på at det var en fantastisk opplevelse. De to guttene har et utrolig publikumstekke, og på slutten av konserten endte alle stående foran setene i det som for noe virket å værr ren nytelse. Konserten var den siste konserten de holdt i verdensturneen de har hatt det siste året, og de inviterte alle i publikum med seg ut på byen etterpå. Gjett om jeg skulle ønske jeg kunne gått! Plutselig ble det litt trist å skulle fly hjem klokken syv i morgen tidlig kan du si.

Kings of Convenience spiller sanger som minner litt om en gladere utgave av Thomas Dybdahl, og det er helt fantastisk å høre på i bilen, eller når man bare skal slappe av. De er kanskje mest kjent for sangen "I`d rather dance with you" og her kommer det jammen meg en liten smakebit på den:

Kings of Convenience - I`d rather dance with you


En relativt ekstatisk frøken med billetten sin

Skrytebilde, eller i tilfelle du lurte på hvordan billettene så ut =)


_____________



1 comment:

Peder said...

Misunnelig!!!! Visste ikke de hadde konsert engang...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten