Friday, October 22, 2010

Styremøte og aktivitetsdag i Bergen

De siste to dagene har jeg og resten av sentralstyret tilbragt i Bergen. Der har vi hatt styremøte og deltatt på aktivitetsdagen, et av de aller kuleste BIS-arrangementene jeg har vært på til nå. På aktivitetsdagen var alle de ulike studentorganiasasjonene og undergruppene som holder til ved BI Bergen stand, det serveres drikke og det ble satt opp et telt med kjempe mange bord, og god plass til dansing.

Jeg vet ikke helt hva jeg forventet da jeg kom, men at det skulle være så kult, kunne jeg aldri forestilt meg. Bi Lacrosse hadde muligheter for å prøvespille,  man kunne satse monopolpenger hos aksjeklubben, spille wii-golf, synkronstyrte det man ønsket å styrte, delta i utallige konkurranser og møte stort sett alle som hadde en eller annen form for engasjement på skolen. Det var.... dritkult. Siden det var så god stemning, har jeg egentlig ikke så veldig mange bilder fra selve kvelden, men dette er da noe:




Mye av det som skjer på styremøtet er vel egentlig ikke så veldig interessant å melde om videre, men det er utrolig kjekt å være med. Det er ganske kjekt at vi har blitt så godt kjent allerede, selv om vi holder til på ulike kanter av landet og bare møtes en gang i måneden. Vi har det kjempe gøy sammen, men samtidig klarer vi å komme oss gjennom sakene på forholdsvis kort tid. På den måten rekker vi å være med på veldig kule aktiviteter hos lokalforeningen vi besøker på kvelden i tillegg.

Fredrik med kameraet er kommunikasjonsansvarlig, Lederen vår Håvard og Erika er prosjektkoordinator

Anders er leder i Trondheim, Christoffer sitter i valgkomiteen og Hilde sitter i kontroll og vedtektskomiteen




_____________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten