Friday, September 04, 2009

Endelig helg!

Det føles som om denne uken har vart en evighet. Kjenner på hele meg at sommerferien har lagt igjen en viss avslappethet jeg ikke var forberedt på at skulle henge igjen. Har jo ikke tid til å skulle henge på sofaen hele ettermiddagen med fem fag denne høsten.

Men nå er det helg, og da er det lov å ta litt fri. Denne helgen blir fyllt med kjæreste i dag, og i morgen blir det STUDENTFEST! Gleder meg til Folken igjen, det er kjempe lenge siden jeg har vært der nå. Vors blir med gamle gjengen fra Universitetet, etterfulgt av noen gode timer på byen. Jobber både lørdag og søndag, så kan visst ikke bli i "danse på bordet" humør, men det skal bli deilig å slappe av og ta noen drinker med gamle kjente. Regner med at jeg ser deg der? ;)

Var på møte med Adecco tidligere i dag, sammen med kommunikasjon og markedsansvarlig i BIS og planla høsten og våren på skolen. I god jobbsøkerånd registrerte jeg etterpå CV på karriereporten til BI, så kanskje jeg kan klare å kare meg inn i en ordentlig markedsføringsjobb etterhvert? Akkurat nå er jeg jo utrolig fornøyd på arkeologisk museum, men etterhvert håper jeg jo å kunne bruke denne utdanningen min til noe.

Med CV på nettet og fredag kveld rett her, føles livet ganske bra.
Nyt helgen folket!

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten