Saturday, September 26, 2009

Start spreading the news!

Om to uker skal jeg endelig besøke Line i New York. Det skal bli sinnsykt kjekt å reise til New York igjen, og denne gangen blir det et skikkelig "insidebesøk", siden Line bor der borte. Og det skal bli knallkjekt å henge med henne igjen!

Gleder meg til uendelige mengder med jenteprat, Ben and Jerrys, Starbucks, Dunkin`s Donuts, fetende saftige burgere og sex og singelliv på Manhattan. Herlig at dollaren er lavere enn noen gang også, snakker vi billig shopping, og masse rosa drinker, yes??

Sitter på nettsidene til den amerikanske ambassaden, hørte det var nye regler for visum, så nå sitter jeg og prøver å finne ut av dette her. Forrige gang vi reiste, var det nok bare å sette seg på flyet med passet. Those were the days.. Burde jo ha reist tilbake mye før, nå som favorittpersonen min bor der og alt, men endelig har jeg fått det til å passe i studentlivet. Dette skal bli så bra!

Blir sinnsykt kult å reise! Skulle ønske Leif kunne blitt med og hilst på Nelly, hunden til Line også. Han har visst lov, siden han er vaksinert og er så liten, men han skal bli hjemme sammen med Morten. Han kan heller bli med når han er litt eldre og stueren. Dessuten er dette tross alt jentetur :)

6 comments:

Maria said...

Åh, så utrolig gøy!! SÅ misunnelig! Regner med at du gleder deg masse, det hadde i hvert fall jeg gjort! Du må ta en Starbucks for meg der borte, da;) Så skal jeg ta en for deg i London i desember/ januar! =)

Karen Marie said...

Gjett om jeg gjør! En starbuckskaffe for deg tar jeg gladelig, bare å si ifra hvis du syntes jeg burde ta to ;)

Maria said...

Hmm, kanskje du burde det, faktisk. Så kan jeg jo alltids ta det stooore offeret det er å ta en ekstra Starbucks for deg i London, til gjengjeld;)

Karen Marie said...

det kan bli hardt da, men...

Maria said...

Akk, the sacrifices we make for each other, darling!

line said...

AHHH JEG GLEDER MEG!!!! ÅJAAA VI SNAKKER BIGTIME SHOPPING OG ROSA DRINKER!! dette blir kjeeempegøy :):)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten