Sunday, September 20, 2009

Rafting og temafest

Denne helgen har vært fyllt med utrolig mange inntrykk. Fredagen har jeg allerede skrevet om, og søndag har stort sett vært fyllt med kursevalueringer så langt. Før jeg møter Leif i kveld da, herregud jeg gleder meg! Tilbake til det jeg skulle fortelle om.. Lørdagen - Fantastisk!

Under gårsdagens møte skulle vi ha en "hemmelig aktivitet". Vi skulle avgårde med alle skolenes fagansvarlige og de økonomiansvarlige. Det eneste vi fikk vite på forhånd var at vi ville trenge joggebukse og gode sko. Alle var overbevist om at vi kom til å ende opp på treningsstudio, men da vi gikk forbi og endte nede ved Nidevla skjønte vi snart hva det kom til å gå ut på. Fjord Rafting!

I knallfint vær, var vi plutselig kledd i oransje termodress og skibriller, det var utrolig varmt, men det er lenge siden jeg har hatt det så gøy. I bølgene fra ferjene over fjorden, pådro jeg meg to kjempe støle lår fra å ha klamret meg fast.

Dere bør virkelig prøve dette når dere får mulighet, kan ikke forstå at jeg aldri har tenkt på det før! Skal gjentas ved første anledning.





Etter noen timer med motiverende foredrag og evaluering av kursevalueringene fra Stavanger, og resten av skolene selvfølgelig, var det endelig tid for temafest!


Alle lokalforeningene hadde kledd seg opp, vi fra Stavanger var Doktor Team. Oppkledd i sykepleieruniform var det en del blikk å plukke opp utover kvelden. Jeg elsker jo temafester, gi meg en anledning, så tar jeg jo helt av.
Vi var på Gossip, en plass som lå like ved hotellet, men likevel langt nok unna til at en barneskole på tur rakk å få seg litt av et syn når 10 dykkere, 10 discodansere, 1o detektiver, 10 doktorer og sykepleiere, 10 duskedamer(og gutter) og 10 røykdykkere gikk gjennom gatene.
Av en eller annen grunn stenger utestedene klokka to i Trondheim, så da bar det tilbake til hotellet på nach. Gitar, godsanger og slikt dro natten utover. I dag er jeg relativt sliten, men herregud, det ligger en valp hjemme og venter i leiligheten nå, jeg kunne ikke sovet om jeg prøvde. Og det pleier ikke være noe problem ellers.
Her kommer litt picture picture :)


Drammen Discodancers





Naugthy nurses fra Stavanger
Det er viktig å knytte bånd på tvers av foreningene, her med discohår, nice?









Svømmeføtter på byen en kveld? More power to yah











1 comment:

Caroline said...

sv : Du er ikke den eneste som elsker Ikea :) Ikea er bare genialt! Nei, shiba er dessverre ikke min. Er hunden til min beste venninne:-)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten