Thursday, September 24, 2009

Leif på film

7 comments:

line said...

åå for en kjekkas :) alt er gøy når man er liten! glem dyre tyggeleker og tennisballer, reklame er alt man trenger :) pass på at du fortsatt har styring på hvor det er salg for tiden da, ikke la han spise det opp! ;) superhandsome gutt, gleder meg til å leke med han :)

Karen Marie said...

ja, han er helt fantastisk! Gi ham en skolisse, og han er ute i timesvis.. Viktig å vite hvor det er tilbud på ting veit du, på studentbudsjett er det den eneste måten jeg har råd til god mat..

Ingunn said...

Nååååååååååå! Kjempesøt! Han skulle fått møtt Felix!
Men bare et lite tips: Hvis du lar ham tygge på klærne (og tærne) dine nå, får du fort et problem når han begynner å få skikkelige tenner...

Karen Marie said...

ja, kanskje de skulle hatt en playdate en dag? har veldig lyst til å sosialisere ham mest mulig før han blir "tenåring"..
prøver å holde ham unna klær så godt som mulig, innimellom blir han bare aaalt for søt til at jeg klarer å si ifra. Skjerpings

Maria said...

Åååh, smelt! Så utrolig skjønn han er! Jeg digget det da han faktisk klarte å brette sammen den tilbudsavisen=) Og da han lekte med skjerfet, for så å oppdage tilbudsavisen igjen.. Oh, the dilemma! What do I want to play with?! -Og løsningen var selvfølgelig: skjerfet, mens jeg står oppå den morsomme tilbudsavisen. *Sjarmert i senk av Leif*

Tante Lene said...

Øyyyy.. er det mitt skjerf han får leke med eller??? ;)

Karen Marie said...

Hehe, ligner kanskje litt, men ditt ligger trygt unna Leif-sonen ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten