Wednesday, September 09, 2009

Lesedag og oppgaveskriving


Hvis du ser vekk fra denne lille glippen med blogging, er jeg faktisk litt av en lesehest i dag. Sitter og leser og markerer i pensum som om det var neste uke eksamen var. Kan hende jeg ligger etter allerede, men i dag er en sånn dag jeg tror jeg tar inn igjen en god del.
Sitter og skal skrive første innlevering i Markedskanaler, og dagens oppgave går ut på styring og kontroll rundt Franchising. Det kan kanskje virke litt tørt ved første øyekast? Hvahh... jo, vent, det stemmer.
For tiden har jeg ikke så mye mer å melde, skal vel planlegge litt bursdagsfeiring med tiden, men det blir selvsagt senere i dag.
Imens hører jeg litt på denne:
(viktig å rose seg selv litt, er det ikke?)


1 comment:

Maria said...

Så flink du er! =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten