Friday, September 18, 2009

I Trondheim på NSF

Denne helgen er det Nasjonalt Styreforum gjennom BI i Trondheim. Ble vekket klokka fire i natt av en kjæreste som var redd jeg hadde forsovet meg. Noen som forstår hvor tidlig jeg var oppe?

Flyet til Trondheim gikk 06.40, og med de jeg kjørte med var jeg av de aller første på Sola i dag tidlig. Det har vært en slitsom dag, men samtidig kjempe gøy, og utrolig motiverende. Utrolig deilig å møte andre som jobber med akkurat det samme som meg på andre skoler, og høre hva de gjør for rundt forbi.

På NSF blir det selvsagt en del studentpolitikk og slikt, men vi har rukket å ha det ganske gøy også. I kveld har vi vært på en plass kalt Carl Johan og spist, etter det var vi på Crash som var en ganske kjekk plass. Dessuten fikk jeg tid til å treffe på Lisa fra folkehøyskolen også. Knallkjekt å se kjentfolk her oppe. Jeg er alt for dårlig til å reise på beøk til folk som holder til andre plasser, så når jeg først har en grunn til å være her er det jo kææænon! Utslitt etter dagen gikk jeg ganske tidlig hjem, men i morgen er det temafest, og gjett om jeg gleder meg! Her er noe av det dere har gått glipp av:


























No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten