Sunday, May 30, 2010

Bjørnebær-dessert

Jeg pleier egentlig ikke å få dårlig samvittighet når jeg spiser god mat. Likevel; kan man spise dessert, og gjøre den litt sundere samtidig, sier jeg ikke nei takk til det. Min nye favoritt er bjørnebær med vaniljeyoghurt:


Og ja, det er så enkelt. Alt som skal til er romtempererte bær og kanskje tre dl vaniljeyogurth.
Smaken blir litt sursøt og er virkelig verdt et forsøk!
Du kan jo prøve å legge litt kanel på toppen av det hele også, hvis du vil være vill og gal ;-)

Håper du får en fin uke!


_______


2 comments:

Miss0 - svensk tjej i Oslo said...

Det är jättegott med färska bär med yoghurt eller vanilj kesam! Mums!

Oh ja, jag har verkligen lust på en mops själv. Haft det i flera år men känner att det är väl nu jag är redo för en ;) Hur mkt gick din på ungefär? Såg att en mops ligger annars på 17.000. Har du haft mycket "problem" med din hund eller vadå?

Bøtta Pedersen said...

Åh, der snakker vi godsaker. Nå ble jeg dritsulten på noe godt. Jeg skal lage meg milkshake. Yeah. Bæra får jeg ta i morgen :-)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten