Wednesday, May 26, 2010

Travle dager

Midt i eksamensstresset, og jeg har rett og slett ikke så mye å melde om for tiden.
I går hadde jeg metode og dataanalyse-eksamen. Den jeg har gruet meg mest til, men jeg tror det gikk forholdsvis bra. Ikke kjempe bra, men helt OK i alle fall. Før den hadde jeg logistikk-eksamen, og engelsk muntlig rett før den igjen. Ja, livet er hektisk for tiden, men jeg liker det jo litt også da. Det er kjekt å være i en stream der alle er i samme situasjon en liten stund. Fantastiske Therese er barnevakt for Leif i dag, siden jeg har eksamen i morgen er det en helt uvurderlig hjelp.

Det kan fort bli litt kjedelig å være hund, når alt de voksne tenker på er å lese..

2 comments:

Miss0 - svensk tjej i Oslo said...

Aaw, är ju så söt! Hur mycket köpte du din mops för ca?

Ja, det var grymt att vara på ESC finalen igår! :D Såg du på det? Enig om att rätt låt vann?

Karen Marie said...

Han kostet 10.000, men hadde en del ekstra utgifter med seg han her ;)

Jeg så på ja, kjempe kult! Vet ikke helt om jeg likte den tyske jeg, men den var jo bra =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten