Sunday, May 09, 2010

Trillings rundt Stokkavannet

I skikkelig blåsepåse-vær la Linn Elise, Linn Therese, Jonas, Leif, Scott og jeg ut på langttur rundt Stokkavannet tidligere i dag. Å gå rundt Stokkavannet med en toåring, en mops og en collie viste seg å ta nærmere tre timer, og litt av en tur må jeg få si! Har ligget på sofaen en times tid nå og prøvd å komme til hektene igjen. Jobber i alle fall med saken. Det samme gjør Leif, han er jo ganske mye kortere i bena enn oss andre, men heldigvis kom han og Jonas ganske godt overens. Når Leif ble sliten var det opp i vogna med ham, og der likte han seg godt. En liten stund i alle fall....

Ikke vanskelig å se at begge i vogna koser seg i alle fall.
Leif var ganske flink til å gni det inn til Scott at han måtte gå selv

Mamma, sønn og hund

Det aller beste med å gå lang tur, er at man er så deilig sliten etterpå. Leif er ikke noe unntak, og ligger og snorker på sofaen min. De kommende timene kan med hell utnyttes til å lese pensum uten en hund som kjeder seg og kommer bærende på stadig flere plysjdur og pipeballer. Kroppen blir trøtt, men når man kommer over den kneiken er man ganske mye kjappere i hodet noen timer etterpå. Jeg skal i alle fall vurdere det, det er jo tross alt søndag så vi får se.

Takk for turen alle fem, Leif og jeg er gjerne med hver helg vi!
_________

3 comments:

Synnøve said...

Så utrolig koselig bilde av sønn og hund :) Stokkavannet er et supert tursted :)

Karen Marie said...

Ja, de er ganske skjønne de der, eller hva?

Digger Stokkavannet, særlig når været er supert om sommeren!

Linn Elise Lende said...

Eg fekk ikkje med meg at du tok bilde eingang.. hehe :-) Va kjempekoselige tur, må definitivt gjentas snarlig! :-)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten