Friday, May 07, 2010

En utrolig bra dag

Dette er en helt fantastisk dag, og grunnene til at dagen er så fantastisk kommer her:

- Jeg ble vekket av kjæresten min med frokost på senga
- Været var så fint i dag tidlig, at jeg gikk uten jakke til jobb
- Det var så rolig på jobb i dag at jeg fikk lest tre kapitler i logistikk
- Det åpnet en ny kafè i sentrum i dag, så jeg fikk en gratis frappuchino på veien hjem
- Været var like fint da jeg kom hjem, så vi grillet på taket
- Vi ble liggende å sole oss i to timer etterpå
- Jeg har kjøpt meg ny kjole
- Fikk en gratis kaffe til litt senere på ettermiddagen
- Jeg har bestilt tur til Bergen for å besøke Linn Therese
- Therese og jeg gikk laang tur med Leif i kveld, nå sover han tungt ved siden av meg på sofaen
- Etter at vi hadde fulgt Therese hjem, møtte vi noen fiskere, og Leif traff på sin første levende fisk
- Den fisken var kjempe skummel syntes Leif, men ganske spennende også
- Jeg har fri resten av helgen

Syntes ikke jeg kan be om så mye mer midt i eksamensperidoden egentlig..






_________

5 comments:

Bente said...

For en flott dag:):)
Ønsker dere en herlig helg.

Bøtta Pedersen said...

Ikke en dårlig dag det der, kan man si. Jeg har selv fri i helgen og nyter den maks. Også med sukker :-)

Sara said...

det er et bra bevis på en enda bedre dag når jeg blir glad av å LESE om den :)

Karianne M said...

hørtes ut som en fantastisk dag :P

Karen Marie said...

Jeg gjør jo alt her i verden for å glede deg jeg Sara!

Får håpe sukkeret kommer godt med Bøtta, er ikke bra med lavkarbo og valium uten noe å svelge det ned med ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten