Saturday, May 01, 2010

Bilder fra Moods of Norway festen!

Jeg knipset visst ganske mange bilder fra Moodsfesten på onsdag. Noen av dem må jo nesten finne veien til bloggen, det er jo hyggelig det. Det var mye champis, trekkspill og kule folk involvert - så se og vel.. enjoy?

Astrid og Helene foran den fantastiske moodsbilen

Kan jeg by deg på en flaske?

Tattoos for everyone =)

Selvfølgelig hadde de en traktor der inne, og den var fantastisk og gullfarget!

The pretty girls I went with

Ok, ganske flaut at denne flasken dukker opp hele tiden, men hallo!
Bilde av meg med Moods-guttene, det måtte jo bli med..

Litt å rydde opp før åpningen noen få timer senere, men er ikke interiøret dritkult??

Thank you, and good night...
om du skjønte mæ på den..


_________

7 comments:

Maria said...

Åh, det så gøy ut! Neste gang er jeg SÅ med! :D (Med forbehold om location, vel å merke...) Og så fin kjole du hadde, + you looked veeery pretty:) Han ene Moods-fyren hadde jeg forresten som kunde på Bag en gang:)

Karen Marie said...

Ikke verst, de dukker visst opp når man minst venter det.. Hehe.. Her var de vel ganske selvskrevne da kanskje..

Maria said...

Hehe, ja det skulle vel nesten bare mangle at de var på sin egen fest;)

Sara said...

NICE! og det bildet av deg på traktoren var helt utrolig fantastisk :D Elsker kjolen din også forresten, bra valg!

Karianne M said...

så ut som en kjekk kveld :)

Karen Marie said...

mh! det var knallkjekt! Veldig i tråd med Sara stilen den der vel? =)

Sara said...

VELDIG sarastil :D syns noen skal be meg på 50/60-talls party

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten