Wednesday, April 28, 2010

Alright!

Om litt over seks timer skal jeg på åpningsfesten til Moods of Norway, og jeg gleder meg! Åh, det skal bli så sinnsykt bra !! Jeg hadde egentlig bestemt meg for aldri å bruke denne bloggen til slike merkelige følelsesutbrudd, men jeg er så sykt klar for denne kvelden!

Gikk forbi butikken i går, akkurat da Moods-bilen stod parkert utenfor med masse nye varer, og jeg må ærlig innrømme at jeg var nødt til å knipse et par bilder, paparazzi som jeg nå innimellom er...

Jeg har ny kjole, vin i kjøleskapet og forelesningen for i dag er overstått. Nå skal jeg bare gå en lang tur med Leif som skal på valpekurs med pappan sin senere i dag. Siden det regner så fælt, har jeg store planer om en laaang dusj etterpå, med masse musikk i bakgrunnen. Kjipt å gå glipp av valpekurs, men Morten er verdens herligste og har sagt han kan gå i dag, sånn at jeg kan gå på åpningsfesten. Så møter han oss på byen etterpå. Snakk om drømmemann! Iiik, jeg gleder meg!


____________

4 comments:

Sara said...

fortsatt bittelitt misunnelig! kos deg MASSE!

Maria said...

Ja, jeg er også litt misunnelig! Håper du får det kjempegøy, og gleder meg til å se bilder:)

Uber said...

Svar: Hehe..er nok like ille på metroen. Bortsett fra at den ikke kjører like grisefort kanskje. ;)

Oj, det hørtes veldig spennende ut! Kos deg ;)

Karen Marie said...

MH! det var knall =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten