Tuesday, April 06, 2010

Du vet du står opp tidlig når...

1. Hunden din ser dumt på deg når du er på vei ut døra med den
     ---> før den snur og går og legger seg igjen

2. Mobilen trenger noen ekstra minutter før den orker å slumre for andre gang

3. Du går inn i dusjen og det fortsatt er varmtvann igjen i blokka

4. Soloppgangen begynner når du tusler mot skolen

5. Værdama blir stelt mellom den første og den andre nyhetsrunden du ser på God Morgen Norge

6. Det fortsatt ikke har kommet inn spam på mailen

7. Kjæresten din ber deg ringe om et par timer for å minne ham på å stå opp


________

7 comments:

Marit said...

hehehe, Leif ville sove litt til ihvertfall:)

Rebecca Malin said...

og paa forste dag etter ferien.. jeg er mektig imponert.. og jeg er ogsaa passe misunnelig paa leif som ligger og later seg..

ja, jeg er virusfri, men jeg fikk nytt operativsystem saa jeg finner ikke de norske bokstavene.. mao er baade jeg og pcen min i feriemodus!

Janeeleh said...

Sv: Det gör jag med och längtar ännu mer till sommaren ^^

Fin header! :D

Mira said...

Hehe, helt enig med deg! Skulle virkelig ønske vi hadde ferie en dag til!

Karen Marie said...

operativsystemer er ikke min sterke side er jeg redd, ellers skulle jeg gjerne hjulpet deg ;)

Takk Janeeleh!

Daniel said...

Sv: Måtte tenke litt her..men kom på at du sikkert mente genseren til ene hunden vår :)

Karen Marie said...

hehe, ja.. det var visst den =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten