Monday, April 19, 2010

Den store studentkonserten!

Helgens høydepunkt var definitivt torsdagen, hvis torsdager regnes som helg for andre enn studenter da. Heldigvis er jeg student, så jeg definerer det slik selv i alle fall. De trosset askeskyen og satt seg i en van med alle instrumentene og noe jeg mistenker var noen kasser øl for stemningens skyld. Postigrobygget spilte under årets studentfest, og jeg var jo selvfølgelig med. Dette kunne man ikke gå glipp av. Selv stod jeg vakt, og det var kjempe kjekt. Lenge siden jeg var med i SMF, men det er en utrolig grei måte å få med seg konserten på - studentvennlig ikke minst, siden man kommer inn gratis. 700 studenter samlet inne på Folken var en helt vill opplevelse, og jeg gleder meg allerede til neste år!


Postgirobygget satt på en måte igang sommerfølelsen i meg da jeg stod der. De hører med, og man kan si hva man vil om østlandet: men de har i alle fall Postgirobygget. En solskinnsdag, luftvernsraketter, strand og gitar - hva mer kan man be om egentlig? Ikke vet jeg, men alt dette er rett rundt hjørnet nå. ENDELIG kan jeg begynne å nynne på denne:



Sommer på jorda - Postgirobygget

Hver sommer reiser broren min til Langesund og er på Postgirobyggetkonserten der, se for dere det a, det må være slik livet egentlig er ment å leves. Dessverre har jeg jobbet akkurat da hvert eneste år så lenge jeg kan huske. Håper der blir min tur snart. Imens får jeg trøste meg med bildene fra konserten som var nå. Skal leve på det frem til eksamenstiden, minst..

Det var deg og det var meg......


_________

7 comments:

Maria said...

Mh, Postgirobygget - me like! Jeg har også kjempelyst til å se dem i Langesund i strålende sol om sommeren, men vi har heller ikke fått det til tidsmessig ennå - kanskje i år? :)

Karen Marie said...

det er ikke for sent å få til noe i år! Har vi forresten glemt ut Kragerø igjen..? jeg har fri uken etter eksamen 3.juni, hvordan er tiden din da?

Karen Marie said...
This comment has been removed by the author.
Maria said...

Jeg har hjemmeeksamen 7.-10. juni, så det er nok ikke den beste uken for min del.. Men glemt det har jeg absolutt ikke, håper veldig på at vi får det til:) Jeg kan ennå et par helger i mai..?

Bøtta Pedersen said...

SV:
Jeg tror all denne asken har tatt turen inn i leiligheten min også, for det støver godt her. Godt å ha noe å skylde på, he he :-)

Sara said...

jeg har sett dem i langesund.. det er litt oppskrytt og litt kos, men mest det første egentlig. Still, verdt å teste ut da :)

Karen Marie said...

det jeg tenker også.. så lenge man gjør sitt, må det jo være ganske hygggelig ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten