Thursday, April 15, 2010

SMS fra BI

Med spysyk hund i natt og en kveld som ble senere enn planlagt takket være en kjæreste som spanderte kinamat, holdt jeg på å kaste mobilen i veggen da den skulle til å slumre for andre gang i dag tidlig. Til min o-store lykke viste det seg derimot å være en hyggelig beskjed:  (for meg akkurat nå da vel å merke)

"God morgen. Luftrommet over Norge er stengt og derfor kommer ikke Svein Lund i dag på undervisning i Metode. Ny dato blir annonsert på Blackboard. MVH BI Adm"

Jeg kommer antageligvis til å ha ganske dårlig samvittighet når jeg skrur på nyhetene i kveld. Dette er antageligvis også en veldig god anledning til å lese seg opp i diverse fag. Likevel.. Det er ikke bra å være ute når det er aske i luften, så jeg tror nok det er lurt å holde seg inne i huset i dag. Helst under dynen frem til ti..



__________

2 comments:

Gitte said...

Jeg husker jeg elsket disse meldingene fra BI!

Karen Marie said...

ja, de er helt fantastiske, særlig de gangene de dukker opp før man har stått opp =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten