Monday, April 26, 2010

Ouhh.. bitre penger..

Jeg visste det var en risiko med å gå på catwalken, men hadde jeg visst at jeg kom til å måtte ut med fem hundre kroner for et par sko jeg brukte i tre minutter, hadde jeg nok tenkt meg om en gang til. På BIS-fashionshow på torsdag gikk jeg med et par grå skinn-pumps fra Bianco. Alt var veldig stress, og jeg aner ikke hva som skjedde. I alle fall viste det seg å være et lite hakk i skinnet på den ene skoen rett etterpå, noe som endte med at jeg måtte kjøpe skoene i etterkant. Kjipe penger nå rett før eksamen, men ingenting å gjøre med. Sånn er kontrakten med butikkene vi låner skoene av, og jeg brukte dem, så da er det meg som må betale. No more candy for me. Det var gøy på torsdag da!

Mitt nye par sko, inkludert hakk på fronten



_________

3 comments:

amalie said...

Kjempe fin blogg!

Sara said...

men de var jo utrolig kule da! :D

Karen Marie said...

Ja, de er ganske fine, men de er jo ødelagt på forhånd liksom, så det var litt kjipt kan du si..

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten