Tuesday, April 13, 2010

Hektiske dager

De siste dagene har vært utrolig hektiske. Landsmøte med BIS, Leif har operert og i dag har vi vært på bedriftsbesøk hos Sandnes Sparebank. Denne bloggen blir jo stort sett fyllt med diverse tanker jeg må få ut av hodet, men før jeg skriver videre må jeg bare få si: Akkurat nå leser du bloggen til neste års Studentpolitisk ansvarlig i sentralstyret til BI Studentsamfunn. Jey!

Det var det jeg skulle opp på talerstolen for nå i helgen som jeg gruet meg sånn til, men jeg ville ikke si hva det var for i tilfelle jeg ikke ble valgt. Heldigvis viste det seg at landsmøtet hadde tro på meg, og herregud som jeg gleder meg!! Det var ganske skummelt å stå der oppe, men jeg trivdes ganske godt der oppe også. De første to minuttene på talerstolen er ganske skremmende, men så glemmer man hva man egentlig er midt oppe i. Litt av et kick man får av å stå der oppe, man rekker ikke å tenke, man må bare gjøre den jobben man står der for å gjøre: overtale.


I går var Leif inne og opererte ut tre hjørnetenner hos dyrlegen. Han ble lagt i full narkose stakkars, og det viste seg raskt at røttene på tennene var nesten to centimeter lange. Tipper det må ha gjort vondt! Den ene tannen røk av i det dyrlegen prøvde å nappe den ut, så den måtte graves ut. Uff, jeg syntes så synd på ham. Han derimot virket ikke særlig påvirket av det hele, annet enn at han sjanglet noe veldig i et par timer etterpå.

Nå er han tannløs, energisk og kjempe lykkelig igjen virker det som, og siden jeg har forelesning halv ni, er det best å komme seg i seng. Jeg kommer sterkere tilbake. Ha en fin uke alle sammen!


_________

3 comments:

Peder said...

Gralla med vervet! Og god bedring te den firbeinte ;)

Karen Marie said...

Takk for det Peder, vi er ganske på tuppa begge to ;)

Sara said...

gratulerer! jeg syns Leif har tunga ut ALLTID ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten