Sunday, April 25, 2010

Backstagebilder fra moteshowet

 På torsdag gikk jeg for første gang på catwalken, og det var utrolig kult! Hele denne uken har det vært moteuke i Stavanger, og vi på BI kunne ikke være noe dårligere så klart. Derfor hadde vi moteshow på BI-kroa, og nesten alle klesbutikkene i byen var representert. Jeg gikk med fire ulike antrekk, og det var ganske hektisk å skulle skifte mellom alle sammen på  så kort tid. Likevel var det utrolig kult, og jeg håper jeg får mulighet til å gjøre det igjen. Dessverre har jeg ikke klart å oppdrive noen bilder fra selve catwalken ennå, men Ting Ting har latt meg låne noen fra backstageområdet (eller kantina da, om du vil).

Karen presenterer derfor: et lite innblikk i backstageverdenen på BIS Fashionshow 2010

Herlige sminkører som jobber som helter!


To modeller som gjør seg klare til å gå på


To til..
Har de to roen eller hva?

Moods of Norway på scenen om to minutter!
Men hvor er skoene Tore Andre??


Alle måtte øve på å pose, og alle var veldig flinke!

Og til slutt:
Alle modellene som gikk, er de ikke vakre kanskje?



Jeg har bare en ting å tilføye: var du ikke med, gikk du glipp av litt av en kveld, men heldigvis for deg, kommer det et show neste år også!


__________

8 comments:

Siv Annette said...

Oi, så spennende dette så ut:)

Sv; Tusen takk for det, jeg gleder meg masse:)

Maria said...

Åh, det så utrolig moro ut! Jeg hadde det veldig gøy på Min Første Catwalk-opplevelse også, er et skikkelig kick! :) Og så fin du ble!! Den kjolen på hun som står helt til venstre på det siste bildet var forresten utrolig fin!

Karen Marie said...

Den hvite med rosene på? ja, den var nydelig! B-Young som har den =)

Sigrid andersen said...

sv : den er ganske fin ja :D hmm, det står bare nail polish by h&m på den, er ikke sikker på hva den heter :- )den eg litt blank men ikke for mye heller :)

Sara said...

GØY! jeg er misunnelig på både deg som gikk og de som så på!

Anonymous said...

Men, men.. det er jo bilde av Sunniva jo! :D Så gøy!

Karen Marie said...

Du får bli med neste gang Sara! Var dritkult!

Det er Sunniva ja, hvordan kjenner du henne?

Qdela said...

åh... va roligt!!! Tänk om man fick vara modell =) kram

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten