Thursday, April 22, 2010

En uke igjen

Nå er det bare en uke igjen til Moods of Norway åpner den nye butikken sin her i Stavanger. Og herregud som jeg gleder meg!! Det er kanskje ikke noen hemmelighet at jeg er ganske glad i klærne deres, men her i Stavanger er det nesten umulig å få tak i dem. I alle fall jenteklærne. De siste ukene har jeg gått forbi butikkvinduene deres nesten hver dag, og det har gradvis begynt å ligne på noe der. Ennå har det ikke kommet kjempe mye klær å se fra utsiden, men de pusser opp der inne for alt det er verdt.

I Vågen ligger Moods of Norway-båten og med det fine været som kommer her neste uke, kunne jeg nesten gitt hva som helst for å få være med på nachspielet ombord der neste torsdag. Hvem ville ikke det? Dersom noen har noen tips til hvem jeg må finne for å få være med taes de imot med takk!

Så sees vi kanskje der da?


________

7 comments:

Photo-Me-Life said...

Ja du sier noe:) Det er så mye fint der inne at man kan gå rundt der lenge, å hadde jeg fått overnattet der hadde jeg nok gjort det...

Karianne M said...

kult da, visste ikke at de hadde egen båt :P

Karen Marie said...

Oh, yes, rosa til og med! Den er dritkul =)

Helene said...

okei da! så fatte eg gårsdagens smisking litt bedre ;)

Sara said...

jeg har et forslag! hva med å gå moteshow på B.I. også snakke med butikksjefen? Så kan du bare smiske deg videre på nach når du allerede er på fest :D funka det med Golden så funker det her! :D

Karen Marie said...

Hehe, har du tilgitt meg nå Helene? :p

Veldig bra forslag Sara, jeg tror jeg går for den!

Henriette said...

Blir kjekt å få MON til Stavanger ja :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten