Saturday, December 03, 2011

All I want for christmas is...

Det er noen som påstår at de er blitt for gamle til å ønske seg ting til jul. Der er jeg ikke helt ennå kjenner jeg. Selv om det nærmer seg jul med stormskritt, er jeg ganske langt unna å bli ferdig med julegavene selv i år, og tenker det kanskje gjelder for flere enn meg også? Vel, her kommer i alle fall en liste over noe av det som kunne gjort meg lykkelig dersom jeg fant det under treet i år:


Koselige ting som:
- Besøk i Berlin
- Frokost på kafè ©
- God klassisk norsk litteratur
- Bilder av gode minner
- God mørk sjokolade


Varme ting som:
- En skikkelig varm vinterjakke (før jeg fryser ihjel)
- Ullundertøy med mønster på
- Ullsokker
- En fin lue
- Vanter


Praktiske ting som:
- Stavmikser ©
- Koffert til å ha med i kabinen på flyet
- Etui til iPaden (en sånn sokk, eller kanskje et sånt som ser ut som en skikkelig gammel bok?)
- Kokebok med lavkarbomatretter som jeg kan klare å lage
- Kokebok med lavkarboretter som jeg kommer til å gidde å lage
- Fine matvarer som jeg ennå ikke har funnet i Berlin: sukrinmelis, sukrin, fiberhusk, mandelmel...
-Gode karakterer på eksamen


Materielle fine ting som:
- Nytt digitalkamera (et av den typen som fungerer)
- Treningstøy (alt fra sokker til... alt annet egentlig)
- Lite stativ til digitalkameraet
- Joggesko til å trene inne med
- DVD-er som kan settes med tysk lyd





Denne listen ble rett og slett ganske lang den. Vel, kom ikke her og si at jeg ikke var flink og ønsket meg noe i alle fall. Ha en fin jul alle sammen!

______________

2 comments:

Linn Therese said...

Så flott du kommer med ønskeliste, det gjør det litt lettere :) Skulle ønske min var like lang.. Det er kjekt å ønske seg ting.

Karen Marie said...

Ja, det er litt av hvert på listen nå :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten