Monday, December 05, 2011

Hint fra en litt travel, men bra dag

Denne dagen har blant annet bestått av ting som dette:

- Det eneste vi fikk beskjed om at kunne vært bedre på presentasjonen vår i dag - var kasteegenskapene mine. Denne presentasjonen var ca 50% av den ene av fire karakterer vi får dette semesteret

- Jeg kjøpte meg den nye "superproteinshakeren" i dag. Den har et eget rom til å ha proteinpulveret i, slik at man ikke trenger å blande det før etter at man har trent. Den var dobbelt så dyr som de andre og jeg trengte den virkelig skikkelig mye der og da

- Den nye treningsmoten i Tyskland er små korte shortser. Forstå det den som kan. Anyways, jeg har oppdaget akkurat hvor nasty det kan bli disse shortsene i tillegg er av den løse typen, og befinner seg i yogatimen

- Jeg fikk en 40 siders rapport om meg selv i dag, der det står at personligheten min er ytterst sjelden og velbalansert i krisetider. For å bestå masteren må alle på linjen nå vurdere sin versjon av denne rapporten og personligheten sin i en avhandling. Jeg velger å tro at min ikke betyr at jeg er sosiopat, men kanskje litt uvanlig balansert og...unik? (vel...) Herregud, fortell meg hva jeg skal skrive da...

- I dag spiste jeg meg mett på maiskolber. Mange maiskolber. Det var ganske godt, også fikk jeg et sånt "se på seg selv utenfra" øyeblikk der jeg skjønte at jeg faktisk er skikkelig student for tiden




På mange måter totalt uinteressant, men det er altså det jeg har å bidra med i dag. Ønskes mer meningsfullt stoff, kan siste utgave av Harvard Business Review anbefales på det sterkeste.

___________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten