Tuesday, December 27, 2011

The Asian invasion - #4 - norsk natur

Julen vår fikk et usedvanlig internasjonalt preg i år, da fire av de andre studentene fra klassen min i Berlin ble med meg hjem. Ingen av dem hadde vært i Norge tidligere, så da måtte de jo få se litt av hva dette landet har å by på. De hadde hørt rykter om fjorder, fjell og midnattsol - men ble ikke så verst imponert over hva de fikk se i løpet av en tur ved Hurdalssjøen heller.

Veldig klare for tur!

Det var så utrolig kjekt å ha med guttene opp til sjøen, for plutselig fikk jeg åpnet øynene mine for hvor fint det faktisk har vært rundt meg her. Jeg har liksom tatt det litt for gitt når jeg har vokst opp her, men når fire andre rundt deg måper og gisper over alt rundt deg, da merker du det plutselig på kroppen selv også.



Balder syntes også det var spennende med sjøen og alle menneskene som hadde lyst til å leke med ham:

To mennesker mot en hund? Vinneren? Hunden selvsølgelig...


(Thank you so much Abhi, for lending me some of your amazing photos!)


___________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten