Saturday, December 24, 2011

Hallo i skjermen

Hei der, en stund siden sist, eller hva? Vel, det er mange grunner til det - den mest åpenbare er kanskje at PCen druknet på mandag... Ellers har jeg faktisk vært en ganske flittig student den siste uken, jeg har reist hjem til Norge for å feire jul og invitert med meg fire stykker fra klassen min hjem for å se hvordan vi gjør nettopp det. I tillegg dro jeg litt tidligere hjem enn planlagt for å dra på Ansas karrieredag og for å drikke kaffe, spise god mat og være med hyggelige mennesker som fant tid til slikt midt i en travel innspurt mot julen. Takk for det, det var utrolig kjekt :)

Jeg vet ikke helt når jeg klarer å få ting igang igjen med blogging her inne, men jeg regner egentlig med at dere vakre leserne mine har nok med å komme dere gjennom deres egne porsjoner med juletrepynting, ribbesvor, gaveåpning og kjekke mennesker?

God jul til dere alle, så lover jeg (tror jeg) å komme tilbake med bilder av Asiatiske gutter som ser snø for første gang, hugger juletrær og pynter slike som det.


____________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten