Saturday, December 03, 2011

Julebord med Ansa

I går var jeg på Munchs hus her i Berlin, på skikkelig norsk julebord med Ansa Berlin. Det var kjempe koselig! Det gikk plutselig opp for meg hvor mye jeg hadde savnet å snakke norsk med folk, jeg ble sittende og bare høre på folk flere ganger. Ikke verst å bli servert skikkelig norsk julemat her nede heller. Kjempe godt, men ikke like bra ribbesvor som hjemme da. Heldigvis kanskje, det hadde jo vært helt krise om det fantes bedre ribbesvor enn den jeg skal få på julaften.

Ellers kan både aktiviteten og restauranten anbefales, dersom noen skulle være interessert i å gå på norsk restaurant mens de er i Berlin. Det er litt mørkt der inne til å ta bilder, så bildene gjør at maten og stemningen kanskje ikke ser akkurat så fantastisk ut som det var. Men det var altså ganske så fantastisk. Antageligvis hadde kvelden dratt seg ut i de lange nattestimer også, hadde det ikke vært for forelesningen som begynte klokken ni i dag tidlig. Jaja, sånn er det å være flittig student. Det ser ut som om vi hadde det ålreit da, gjør det ikke?



__________

2 comments:

Sara said...

jeg gleder meg SÅ til å spise julemat!

Karen Marie said...

Mh, det er ganske så fantastisk!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten