Sunday, July 19, 2009

byen eller sofaen?

Det er ikke ofte det frister like mye, men i dag er jeg rett og slett usikker på om jeg vil ligge under dyna foran TVen, eller gå ut og ta noen drinker på "billig på byen"søndag. To helt forskjellige kvelder, to fullstendig forskjellige morgener å våkne til..

Vanligvis er det to helt forskjellige moduser å befinne seg i, enten skikkelig festklar, eller sofahumør, men i morgen er den siste fridagen min før august, så jeg har egentlig utrolig lyst til å nyte kvelden med noen drinker. Det hadde bare vært så deilig å være i god form i morgen......

Kjenner noen som ville påstått at jeg bare kunne tatt "en" pils, men jeg er mer på boblevann og dans på bordet hvis jeg først skal drikke. Med en pils kunne jeg hatt det mye kjekkere på kafe, jeg har aldri helt forstått poenget med å kose seg med øl. For det første er det dyrt å drikke alkohol når det ikke har effekt, dessuten syntes jeg ikke øl er noe særlig.

Livet er vanskelig om dagen som dere sikkert skjønner, hehe, men det løser seg nok. Håper å få en avgjørende sms fra en eller annen som er med på morro utover kvelden. Hint hint ;)

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten