Tuesday, July 28, 2009

Slutten på jobbingen

Nå har jeg bare to vakter igjen, før jeg kan nyte ferien i august. Det skal bli kjempe deilig med ferie, nå som jeg har jobbet så mye hele sommeren. Endelig skal jeg kunne ligge ute i sola hele dagen og være den som har tropisk juice og paraplydrinker med meg på taket.

Denne måneden har jeg tjent digg mye penger, så selv om det har gått utover fargen, regner jeg med det vil føles verdt det når lønningen tikker inn. Det skal bli kjempe deilig å reise til Kina og tro det eller ei, så har jeg etterhvert begynt å glede meg litt til skolen begynner. Etter ferien selvfølgelig ;)

Hvis det er noe som ønskes fra den andre siden av verden, gjelder det å si ifra as soon as possible, jeg pakker snart undertøyet og reiser!

Akkurat nå har jeg besøk fra østlandet av Lars, en kompis fra gode gamle dager. Vi skal på kino, se dårlige filmer og slappe av masse. Kanskje en tur på byen eller to, men stort sett tror jeg det er snakk om feriemodus. Very nice!

Kjekt å kunne vise frem den nye leiligheten min, og tilstanden ellers til noen jeg ikke har sett på år og dag. Kafe, kino, fint vær, reker kanskje... Ellers er det ikke så mye å melde. Heldigvis, for det betyr at livet er ganske bedagelig, slik det skal være nå om sommeren.

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten