Thursday, July 02, 2009

livet uten internett

Nå som jeg har flyttet til den nye leiligheten, er alt plutselig litt enklere. Ikke at ting var vanskelig før, men nå har jeg hverken internett eller TV3. Derfor får jeg ikke oppdatert bloggen så mye jeg vil, men jeg lover at jeg ikke har glemt den! Med en gang jeg finner ut av ting, blir det ordnings igjen ;)

Dagene har gått med til å jobbe mye og slikke litt sol på hytta til Birthe. På tirsdag hadde Morten bursdag, og i present fikk han flyrtur til Prekestolen. Tror det var suks i alle fall ;) Jeg er veldig fan av bursdag, men fikk streng beskjed om at han ikke ønsket seg noe. Derfor lurte jeg ham med opp i lufta i stedet.

Det var sinnsykt kult å fly over Prekestolen, den så utrolig liten ut ovenfra! Kilte ganske mye i magen når vi fløy med den ene vingen opp og den andre ned. Det kan anbefales ;)

Håper alle nyter ferien like mye som meg!
God sommer videre

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten