Sunday, July 26, 2009

Mops = ELSK

I det siste har Morten og jeg gått og drømt om å finne oss en skikkelig hjerteknuser. En vi kan gå tur med, og ha på fanget når vi ser på TV. Jeg vokste jo opp med en collie, men tror nok jeg vil ha en liten mini hund hvis jeg skal ha min egen noen gang.
Jeg ønsker meg en MOPS, har alltid gjort det siden jeg så den Donald reklamen da jeg var liten.

Men jeg er jo allergisk mot alt, og jeg vet nå ikke helt om jeg er klar for å ha en liten tass mens jeg studerer. Likevel tenker jeg at det er jo egentlig nå jeg har tid til å bli ordentlig kjent med en valp. For når jeg kommer ut i fulltidsjobb etterhvert, kommer jeg jo til å være borte ni timer av dagen. Det må jo være kjekkere for en valp å være liten når jeg er mer hjemme. Leser til eksamen og tar en pausetur, går lang tur midt på dagen den hvis det ikke er forelesning.
Drømmer litt om en sånn her en da, kanskje til sommeren igjen, når jeg kommer tilbake fra Tyskland.
Hvis jeg reiser :p Se så søte de er da, man må jo elske dem!



No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten