Friday, July 10, 2009

God sommer til meg

De siste to ukene har jeg holdt på å dø av spenning. Trodde egentlig ikke det gikk så bra på den siste eksamenen jeg hadde før sommeren, fikk så mange spørsmål jeg ikke følte meg godt nok forberedt på. Jeg var så skuffa da jeg gikk ut, for dette faget er jo det jeg har lyst til å jobbe med når jeg blir "stor". Sensuren ble stadig utsatt og jeg har ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg. Så mine damer og herrer kom sensuren, og jeg har aldri vært så hoppende glad i hele min studiekarriere! Etter to innleveringer og skoleeksamen ser standpunktet slik ut:






Herregud!
Min første eksamens A! Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Fra nå av skal jeg bli en flittig student ass, dette er så sinnsykt kult. Jeg er så glad for at jeg har begynt på BI nå, det har virkelig gitt meg en boost jeg ikke har hatt på kjempe lenge. Fikk jo helt ok karakterer på UiS også, men de jeg får nå har jeg jobbet så hardt for at det føles så bra å få dem.
I`m lovin´ it!

1 comment:

Maria said...

Gratulerer, så utrolig bra! A'er er kjempegøy å få, og helt klart veldig motiverende! =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten