Saturday, July 04, 2009

VM, vær og klær..

Ah, denne uken har byen bare yret at liv overalt! Det er masse brune mennesker, og fullt av folk på brygga. Været er helt fantastisk og en kald cider(pils om du vil) har aldri fristet mer. Denne uken har vært fantastisk! Impulspils og solskinn sammenhengende - bare avbrutt av sex og singellivmarathon og pengeinntjening.

I kveld skal jeg en liten tur på byen tenkte jeg, og prøve på en av de nyinnkjøpte kjolene jeg har funnet på salg i byen. Imens sitter jeg på jobb, uten at det er en sjel innom. Kjedelig? Nope, etter en utrolig lang kaffe med de andre på jobb har jeg selvfølgelig rotet meg inn på forever21 igjen. Har funnet 23 items til 281 dollar, og jobber nå hardt med å forklare meg selv at jeg ikke trenger 15 nye kjoler akkurat nå, og i alle fall ikke fem skjorter i tillegg.. Men handlekurven blir stadig større..

Det eneste som er kjedelig med å handle i utlandet er at tollen kommer i tillegg.. Så selv om kjolene er billige, ender man gjerne opp med å betale det dobbelte likevel. God argument Karen, kjempe godt!

Jeg får la det argumentet telle noen dager til tror jeg. Med skattepenger og feriepenger på sparekontoen, er det vanskelig, men snart er det jo Kinatur også, og jeg tror ikke pengene sitter mindre løst der..

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten