Thursday, July 23, 2009

Gratulerer med dagen!

Som høyrejente er jeg veldig opptatt av å feire alle typer friheter, og i dag er det 60 år siden skorasjoneringen ble opphevet her i Norge. La oss alle trekke et langt åndedrag og sette pris på kunsten ;)

For seksti år siden i dag sluttet damene å gå i fiskeskinn og lærtøfler, og jeg må innrømme jeg er glad det ikke er det som fyller skoskapet mitt hjemme.


Nå har alle jenter i Norge i 60 år kunnet nyte godt av ukomfortable, alt for høye og ubeskrivelig nydelige sko. Gucci, Manolo, Friis, hæler, ballerina, sneekers, flipflipper, sandaler, Goretex, Sherox, Snow Joggs, Uggs, I LOVE THEM!



Jeg har alltid elsket at Carrie tok seg råd til å kjøpe sko når hun ikke fikk nok til husleia. Selv om jeg ikke er sååå skogal selv, er hun mitt idol når det kommer til sko. Dessverre er det ikke så lett å gå i høye hæler i denne vakre byen jeg befinner meg i, men jeg prøver innbitt å finne anledninger der det er mulig å kle seg i vakre sko. Med stadig flere gnagesår som bevis.

Gratulerer med dagen alle sammen, dette må feires!

4 comments:

Sara said...

oooh jeg fikk verdens kuleste Carrie-sko til bursdagen min :D

Maria said...
This comment has been removed by the author.
Maria said...

Aye, I'll drink to that, my friend. Shoooooes... <3

Anonymous said...

jeg stemmer sosialistisk og feirer også friheter. hm...rart det der.

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten